Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Gela mou ki as einai psema - Giannis Parios (greek & english Lyrics)



<<Θα ρχονται κάτι νύχτες αδερφέ μου,
που δεν θα ξέρεις τι σου γίνεται
κι ό,τι αγγίζεις θα ξεφεύγει
θα απομακρύνεται
Στο ανοιχτό του το πουκάμισο,
παραδομένοι στην απόλαυση
δέκα λεπτά παράδεισος
κι ύστερα κόλαση. 

Γέλα μου κι ας είναι ψέμα έλα γέλα μου.
Είσαι ο παράδεισος μου μες στην τρέλα μου
Γέλα μου κι ας είναι ψέμα έλα γέλα μου, γέλα μου.

Θα 'ρχονται κάτι νύχτες αδερφέ μου,
που θα ζητάς ό,τι αγάπησες
και θα μισείς τον εαυτό σου που δεν το κράτησες.
Και όλα αυτά αν νιώθεις τύψεις
που μες στο κλάμα πνίγονται
κι όχι αυτά που πας να κρύψεις
κι όμως δεν κρύβονται
Γέλα μου κι ας είναι ψέμα έλα γέλα μου.
Είσαι ο παράδεισος μου μες στην τρέλα μου
Γέλα μου κι ας είναι ψέμα έλα γέλα μου, γέλα μου.....>>

ΔΑ---->

Δεν υπάρχουν σχόλια: