Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά!!




"Δώστε μου μια σουίτα στο Ritz δεν την θέλω
κοσμήματα Channel δεν τα θέλω
μια λιμουζίνα -τι να την κάνω
Δώστε μου προσωπικό -τι να το κάνω
μια αρχοντική έπαβλη στο Neufchatel  -δεν είναι για μένα
Δώστε μου τον Πύργο του Άιφελ, τι να τον κάνω;

Θέλω την αγάπη, την χαρά και την καλή διάθεση
Δεν είναι τα λεφτά σας που θα με κάνουν ευτυχισμένη.
Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά!!
Πάμε μαζί να ανακαλύψουμε την ελευθερία μου, 
καλώς ήρθατε στην πραγματικότητά μου. 

Βαρέθηκα τους καλούς σας τρόπους παραείναι για μένα.
Εγώ τρώω με τα χέρια, είμαι κάπως έτσι.
Μιλάω δυνατά και ντόμπρα συγνώμη.
Ας κόψουμε την υποκρισία, εγώ τελείωσα μ' αυτή.
Με κούρασαν τα δυφορούμενα λόγια.
Κοιτάξτε με ούτε καν σας θύμωσα. Απλά είμαι έτσι.

Θέλω την αγάπη, την χαρά και την καλή διάθεση
Δεν είναι τα λεφτά σας που θα με κάνουν ευτυχισμένη.
Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά!!
Πάμε μαζί να ανακαλύψουμε την ελευθερία μου,
ξεχάστε τα στερεότυπα σας
καλώς ήρθατε στην πραγματικότητά μου."
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: